1 Eylül 2008 Pazartesi

Sibutramin Nedir?

Sibutramin Nedir?

Arkadaşlar lida zayıflama ilacı konuşulmaya devam ettiği sürece sibutraminden de çok bahsedileceğe benziyor bana göre... Neden? derseniz.. Sibutramin denen madde lidayla daha bi anılır olmuş son zamanlarda. Sibutraminin ne olduğunu araştırdım sizler için ve bakın sibutramin maddesi ile ilgili nelere rastladım?
Lida içinde bulunan sibutramin maddesinin iki önemli görevi varmış. Birincisi doyma hissi sağlıyormuş ve Lidayı kullanan insanlar kendini her zaman tok hissederek dolayısıyla daha az yemek yemeye başlıyor ve böylece zayıflama yolunda bir adım daha atmış oluyorlarmış.
Yine lida zayıflama ilacında bulunan bir başka özellik ise vücutta ısı üretimi sağlanmasıymış. Lidayı kullanan hastalar, hastalar diyorum çünkü sonuç olarak kilo vermeye çalışan ve sorunu olan insanlardan bahsediyoruz ki böyle olmasa zaten lida gibi bir ilacı kullanmak zorunda kalmazlardı. Neyse lidayı sürekli olarak kullanan kilolu şahsiyetler kendilerini saha sıcak hissediyorlarmış ve bu da vücutlarında bir terlemeye yol açarak, ter atma yoluyla kilo verme yani zayıflama olayına girmiş oluyorlarmış.
Tabi ben ailenizin lida araştırıcısı bir yandan sizi sahte lidalardan korurken bir yandan da lidanın ne olduğuyla ilgili soru işaretlerini kafanızdan silmenize ve lida hakkında yorumları daha iyi analiz etmenize yardımcı olmaya uğraş veriyorum. Umarım bu uğraşlarımın sonucunu bana sitemi satın alarak vereceksiniz eminim :D lida satışından elde ettiğiniz gelirleri biraz da bizimle paylaşın ne olur sanki hıh :(..
Neyse efenim Sibutramin ile ilgili olarak söyleyeceklerimiz bu kadarla kalmıyor tabiiki...
Efenim sibutramin önce 1997de amerikada, 1999da da avrupada "kullanılabilir" diye rapor almış ve avrupa amerika sahillerindeki kilolu bayanların ümit ışığı haline dönüşmüştür. Ne diyelim onlar ermişler sibutraminlerine biz çıkan lidalarına :)))
İyi günler dilerim efenim...
Adem AdemOğlu

Hiç yorum yok: