1 Eylül 2008 Pazartesi

Lidanın Zararları var mı?

Lidanın Zararları var mı?
Olma mı be anam :P
Walla ne siz sorun ne de ben söyleyim. Ben zaten bu blogu geyik olsun diye açtım. Bir baktım lida da dehşet bir arama potansiyeli var. Aman dedim bir deneme yapayım bakayım zararlarından girince yararlarından çıkabilecek miyim? diye ama daha birşey yok şimdilik.
Neyse lafı uzatmadan lidanın sibutraminli zararlarına gelmek istiyorum. Efenim ben mayıs 2007'de forumların birinde dolaşırken, tabi bu forum lidaforum değil, yanlış anlaşılmasın sakın. Başka bir forumda lida hakkında yazı ararken bir de ne göreyim???
Ne gördüğümü tahmin bile edemessiniz. Lida zayıflama hapının içinde bulunan sibutramin meğerse öyle acayip bir malzeme imiş ki pardon madde imiş ki, o malum zayıflama ilacını kullanmadan önce muhakkak ama kesinlikle bir hekim muayenesinden geçmeniz gerekiyormuş. yaa duy da inanma!!!
Öyle bir maddeymiş ki zamanın tarım ve köy işleri bakanı bir lida hapı talimatıyla birlikte "sibutramin" adlı insan sağlığına zararlı kimyasal maddenin bulunduğu yönünde çıkan tartışmalar üzerine, Lida'nın satışının durdurulması gerektiğini bildirmiş. Yani anlayacağınız o an Lida hapı yutmuş :)
Meğerse o yukarıdaki hani vardı ya bunun üstündeki konu ya.. yani bundan önceki yahu... heh işte o konuda sözünü ettiğimiz Lida zayıflama ilacının içinde bu sibutraminden varmış. Çok zararları varmış sonra öyle bir zarar veriyormuş ki vücuduna zayıflamak istediğine bin pişman oluyormuşsun.
Nasıl ama baya özgün bir yazı oldu değil mi? Tabi lidanın zararlarından da ancak bu kadar özgün bahis edilebilirdi zaten.
Demek ki neymiş çocuklar? Her kuşun eti yenmez! Hele Lidayı kullanırken 3 kez düşünün derim. Tabi üçüncü düşünüşünüzde sibutramini de unutmayın :D
Adem AdemOğlu

Hiç yorum yok: