1 Eylül 2008 Pazartesi

LiDA KULLANICI YORUMLARI

Lida kullanıcı yorumları

Lida hakkında yorumda bulunan ayşe armanın konuğu olduk. :P

Peki Ayşe Hanım Öncelikle Şunu Sorayım Neden Lida Zayıflama Kapsülü???

İ.Ş. adlı okurum, FX 15’den söz etmiş, yine bitkisel olduğu iddia edilen ve yok satan bir ürün. Zayıflatıyormuş, tabii ki Lida gibi yan etkileri varmış, ama 10 günde geçiyormuş.Bu konuda kendisine ışık tutmamı istiyor. Elif D., ise Lida Hoodia denilen başka bir zayıflama ürününden söz ediyor. Meğer, Lida tahtını bu Hoodia’ya bırakmış, n’apsınlarmış, alsınlar mı, bıraksınlar mı? Arkadaşlar! Benden bu kadar. Bugün son. Ben artık ismi ne olursa olsun, bu tür ürünler kullanmam.

Tamam kızmayın efendim Lidayı biz de pek sevmiyoruz zaten de siz Lida kullanmayacaksınız Lida kullanmadan ne yapacaksınız merak ettik biz. Bu konudaki yorumlarınızı alabilir miyiz acaba?

Paşa paşa her gün sporumu yapacağım, tatlı ve kurabiyelerden uzak duracağım. Günlerdir yazıp çiziyorum, memlekette neler oluyor, ona rağmen yazıyorum, önemli bir husus diye, iyi ama hála anlamadınız mı tehlikeli olduğunu. Ben ki, zor anlarım bir dolu şeyi, pes ettim, ürünle- mürünle zayıflanmıyor, zayıflansa da sağlıklı değil, bedavadan kilo vermek yok. Başka neler yok? Artık Ayşe’ye bu konuda mail atmak yok. Tamam mı? Bitti. Lida yok. Bugün son. Ben de hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Baaaay.

Anlıyorum Tabi siz de haklısınız. Lida yetkilileri bu yorumları göz önünde bulundururlar sanırım ama neden lidayı kullanmaktan vazgeçtiğinizi sitemizi ziyaret edecek olan ve işte lida nasıl kullanılır? lida nerde satılıyor? lida satış? lida nedir? diyen kullanıcılarımıza yorumunuz ne olur?

Lida’yı kullandığımın 15. günü, bütün vücudum bir Dalmaçyalı yavrusu gibi oldu. Cildim öbek öbek karnabahar gibi kabardı; yüzüm, saç diplerim dahil, her yanım kocaman kıpkırmızı ve durmaksızın kaşınan yaralarla kaplandı. Kulaklarım bile pancar gibi kızardı ve birer parmak kalınlığında şişti. Aynadaki görüntüm inanılmazdı. Hastaneye zor attım kendimi.

Demek Lida bu kadar etkili...

Evet evet kesinlikle öyle zaten kullanıcı yorumlarından bazıları hariç herkes şikayet ediyor lidadan... muayene ve tetkikler neticesinde, karaciğerimde biriken toksinler sebebiyle, ürtiker döktüğüm anlaşıldı. Doktorum, bu tip ilaçların içerdiği kimyasalların çok tehlikeli olduğunu, böbrek ve karaciğerde kalıcı hasarlar yaratabileceğini söyledi.

Peki lidayı bıraktıktan sonra ne yaptınız? Bu konudaki yorumlarınızı alalım...

Bir hafta, sadece yeşil yapraklı sebze ve tuzsuz beyaz et ile beslendim, kortizon iğneleri oldum, antihistaminik ilaç ve losyonlar kullandım. Lida ile 15 günde verdiğim 6 kilonun 3 kilosu kortizonlar sayesinde geri döndü. Yüzümde de halen kırmızı lekeler var. Eeee neye yaradı Lida?

Tabiiki hiçbir işe yaramadı diyorsunuz. Anlaşılan o ki Lida zayıflama kapsülü konusunda çok tecrübelisiniz. Bu durum sizi sahte ve orjinal lidaları ayırt etmede bir hayli avantanjlı konuma getiriyordur değil mi? Bu konudaki yorumlarınızı merak ediyoruz...

TOZ ACIYSA ORİJİNALdir. Bakın size Hande G. isimli bir okurumdan gelen maili okuyayım...

Meşhur Lida’dan, biz de kullandık
arkadaşlarla. 3. gün, korkunç bir ağrı oldu göğsümde. Nefes alamadım bir süre.
Ölüyorum zannettim. Türk insanı, boş durur mu? Hemen sahtesini yapmış, benim
içtiğim sahtesiydi. Orjinalini sahtesinden ayırmanın 3 yolu var: Kapsülün
üzerindeki numaralar siliniyor, amblem silinmiyorsa, ürün orijinal demekmiş. Bir
de kapsülün içini açıp içindeki tozu tatmanız gerekiyor, eğer toz acıysa, ürün
orijinalmiş. (Hande G.)


İşte gördüğünüz gibi durumlar bu kadar vahim. Siz lida hakkında daha önce böyle yorumlara şahit olmuşmuydunuz? Lida ile ilgili ortalıkta dolaşan haberler ve yazılan çizilen her türlü materyal hep yorumlara olumlu yönden yaklaşıyor. Fakat doktorların yorumlarına bakarsanız durum hiç de iç açıcı değil, aksine içiniz kararır ve lidayı nasıl kullanacağınız öğrenmeyi bırak lidadan nasıl kurtulacağınızı düşünmeye başlarsınız.

Merak edenler olur diye şu kapsül dipnotu aman şey normal dipnotu düşeyim izninizle...

Ceyda Düvenci, Reductil kullanmıştır. Yani Lida zayıflama ilacını kullanmamıştır. Nasıl zayıfladığını merak edenlere bir diyetisyenin önerisiyle o hapı kullandığını anlattı bana.. neyse işler biraz karışık o konuda... Ve onu, Ender Saraç iyileştirmiştir. Ceydan Düvenci’nin isteği üzerine belirtmek istiyorum.

Lidasız günler...

Bizi Lida konusunda bilgilendirdiğiniz ve eskiden lidalı olan evinizde konuk ettiğiniz için teşekkür ederiz.

7 yorum:

adem ademoglu dedi ki...

gerçekten trajikomik bir lida hilayesi ayşe armana teşekkürler...

adem ademoglu dedi ki...

Benim de hafif göbek var biliyor musunuz? Zamanın da az uğraşmadım eritmek için hatta bir ara benim de karşıma çıktı şu Lida denen kapsül. Sonra sonra çok pahalı diye alamadım o ilacı ama iyi ki de bulamamışım. Sonra nasıl olur da kullanırım nerden kime sorarım hastalanırsam beni kim hastaneye götürür. dedim. bir baktım ki hala zayıf değilim ama olsun sağlıklıyım en azından. lidayı kullananların artık yorum yapacak lidayı yorumlayacak halleri kalmamıştır herhalde.. :)

adem ademoglu dedi ki...

Hey bu yazıyı okuyan lidacı bence sen de bir lida kullanıcısı olarak bu yazıya yorum bırakmalısın. yorumla beni lütfen.

kullanıcıların yorumlarına çoook ihtiyacımız var. lidanın geleceği açısından çok önemlidir.

adem ademoglu dedi ki...

bence ayse ermanoğlu çok biliyor. lidanın hiçbir yan etkisi yok bence kullanıcılar gayet de memnun ayrılıyorlar. hem de zayıflıyorlar. hem size ne milletin vücudunda çıkan aknelerden? yok dalmaçyalıya benzemişmiş yok lindaya benzemişmiş.. linda olsa gene iyi ama lida işte..


aah linda ah... bir zayıflasam da sana kavuşsam.

leyla dedi ki...

lidayı tekrar kullanmak istiyorum ama korkuyorum ilkin de 1ay kullandım hiç yan etkisi olmadı

Nena dedi ki...

Kim ne derse desin.Bir zamanların reductili şimdinin lidası bir numaralı etkili zayıflama ilacı.adamakıllı kullanılınca herkes kendi bünyesne göre ayarlarsa kullanımı okadar iyi.çok mu etkili geldi al iki günde bir tane.iç bol bol suyunu ye meyveni.yeri geldi iki tane bile kullandığım oldu.sabah1. Öğöen bir.bazen sabah 1 gece bir.
Elbette bıraktıktan sonra kilo alınır onu da ayarlayacaksınız üç günde bi dört günde bi haftada iki
Sizin elinizde.Reductilin satışı durdurulduğunda sinirlerim bozulmuştu.Dengesizce bilinçsizce üç beş kişi hatalı kullanıp canlarıyla ödedi diye diğer bütün kişilere haksızlık oldu.sonra lida çıktı reductilden farksız.dört çocuğum var son üçünün doğumlarından sonra kullandım doğumsonrası kilo kayıplarımı lidaya borçluyum.lida olmasaydı hipertansiyonum geçmeyecekti.obeziteyle savaşacaktım yada şuan 80 yüz kilolarda mutsuz bir ev hanımı olacaktım
En büyük çocuğum 21 ikinci 18 üçüncü 8 dördüncüm 4 yaşında ben ise 39 yaşımda 169 boy 60 kg mutlu biriyim
Lidanın satışı durdurulmamalı bence insanlar büyümeli akıllanmalı.reductil kaldırıldı lida çıktı lida kaldırılsa gelir başkası mutlaka.
Bilinçli kullanın bedeninize göre etkisine göre ayarlayın
Lida kötülük değil mutluluk veriyor.

Nena dedi ki...

😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈kız kesin başka bişey kullandı attı suçu lidaya iyimi.ahhh gerçeği bi söylese de lidamızı aklasak.benim doktorum bile pes etti beni gördükçe.az kaldı kendi de sipariş verecek🙈😂😂😂😂🙈🙈😂