2 Eylül 2008 Salı

Lida Çayı nedir?

Lida Çayı nedir?

Efenim öyle mühim birşey de değil haberiniz olsun. Çünkü bu lida denen meret ilaç veya kapsül işte her ne boksa insanların çoğunda yan etki meydana getirdiği için bu yan etkileri sözde azaltan bir çay olarak piyasaya çıktı. Satışa sunulan lida çayı yan etkileri azaltmayı bırakın resmen lida satıcılarına ikinci bir kazanç kapısı olmaktan öte geçemedi.

Kardeşim sen neden kapsülünü doğru düzgün yapmıyorsun da sonradan böyle ilaçlar üretmek zorunda kalıyorsun? Rizeden mi alıyorsun sen bu lida çayını? Nerde üretiyorsun önce ondan bahsedeceksin. Zaten o kadar yararlı bir çay olsaydı herhalde evimizde kıraathanede falan rize çayı yerine seylan çayı yerine bu lida çayını içerdik değil mi? Peki neden içmiyoruz? Niye içelim ki ya. Miss gibim rizemin kıpkırmızı çayı dururken yosun kokan kapsüllü mapsüllü ve üstelik zararlarından sürekli bahseden kullanıcı yorumlarını da gördükten sonra daha neyini içeyim ben bu lida çayının???

Efenim çinden geliyormuş da teknolojinin son icadıymış bilmemneymiş. Tamam evladım teknolojiye karşı değiliz olsak zaten bu web sitesini kurmazdık değil mi? O yüzden sen kafanı takma böyle şeylere ve gel bizi dinle. Lida kapsül de Lida Çayı da ZARARLI, hem de tehlikeli diyorum ya anlamıyor musun?

Bak lidacının biri gelmiş demiş ki ben çay içemiyorum oldum olası hiçbir tür çayı içemiyorum. Lida kapsülü bir güzellik yapsa da lida çayı yerine lida sodası çıkarsa ??? Evet bu konuda aşağıdaki yoruma kulak vermenizi rica ediyorum.

Lida Soda Lida nasıl bir başlık diyenler olabilir kendi içlerinde ama inanın bende nerden alaka kurduğumu anlamış değilim.Lida ile sodanın arasında bir bağlantı kuruyorum hemen.

Bana göre bu araştırmacılarının dediklerinde bir uyum var.Benim burdaki yorumum şudur;lida zayıflatmaz,lidanın zararları diyoruz ya, işte o zararlar insanı zayıflatır.Vücut dengesini bozarak.Burda sodanın etkiside zararı arttırması ve zarar artıncada kilonun daha kolay ve daha çok verilmesidir.

Lidayı kullanmayın diyoruz ama illaki kullananlar vardır.Şimdi iki araştırmacı var biri diyor ki lidayı soda ile beraber kullanırsan zayıflamana yardımcı olur.Diğer araştırmacının dediği iste şu lida ile sodayı beraber kullandığınızda tamam zayıflamanıza etki eder ama lidadaki zarar yüzde yüz oranında artış gösterir.


Afferim bakın gördünüz mü diğer arkadaş da hemen hemen benle aynı şeyleri söylüyor. Demek ki neymiş Lida hem zararlıymış Hem tehlikeliymiş hem de kullanılmaması gerekiyormuş. Boşverin Lidayı kapın lindayı :)

Ah Linda AHHH...


Adem AdemOğlu

3 yorum:

adem ademoglu dedi ki...

Lida çayından bahsede bahsede içimden o kadar acaip bir şekilde çay içmek geldi ki. Şöyle kıpkırmızı taptaze bir çay ama linda çayı olmayacak pardon lida idi değil mi. Aklımda linda kalmış. Ama lida da iyi kızdır. Geçenlerde ayrılmıştık ama geçen gün gene aradı zayıflamak istiyorum ama olmuyor olmuyor kahretsin dedi. Kızım sen gel ben seni zayıflatırım dedim bir deri bir kemik kalırsın lida çayına vereceğin parayı da bana ver dedim. Bana ne dese beğenirsiniz???


Sen jigolo musun? dedi. O an yıkıldım. :(

adem ademoglu dedi ki...

Biz kıza yorum yapalım. kullanıcı yorumlarına bak kızım kafayı mı yedin bak sana bi lida çayıyla ilgili neler diyorlar okumuyor musun diyelim. O gelsin bize sen ji.. misin? Hem ji olsam ne olur? Senin işini çözüyor muyum? Seni rahatlatıyor muyum sen ona bak. Hakkaten bu kıza birşeyler olmuş. Sibutramini fazla kaçırmış. Biliyorsunuz sibutramin kullananlarda bir süre sonra kafadan kontaklık başlıyor. En kısa sürede doktora gitmesi lazım. Bir de şu lida çayı sevdasından vazgeçmesi lazım. doktorlar hiç iyi şeyler söylemiyorlar...

40Tasarim dedi ki...

teşekkrüler. lida